My only blog in life...

Try to read first, then comments. Welcome!!

Saturday, October 9, 2010

Part 3 environment

Salam...

Ini adalah gambar budak-budak kelas aku yang best dan sporting.
(kepada kawan2 laen, aku xdak la gambaq hampa t dh da aku upload k.=))






Hai... Sekali lagi saya mengupdate blog saya tapi kali ni pasal kelas saya yang sangat crowed and bermacam-macam peel. Yala, walaupun aku ni bukan dari batch depa dan tidak sama umur dengan depa tapi depa hormat aku. Jenis aku, kalau orang hormat aku, aku 100x akan hormat orang tu. Yala, kita hidup kat tempat orang, pandai-pandailah  nak berkawan. Bila aku nak berkawan semua nak judge aku dengan fizikal. Why? They have power to judge me like that? Go to h**l la. Orang yang judge macam tu, ialah orang minda kelas ketiga (third mind class) la. So suck it up by yourself dudes! Depa ni perangai tak matang kot, bila berjalan semua nak kembang dada, hidung nak tinggi dan usha orang jenis nak usha panas. Pergh!!!! Woi!!! Mana punya kampung hang mai da??? (nada yang geram).


Tapi tu suma sesetangah ja la tak suma budak kelas aku macam tu, sikit-sikit ja. Aku berpegang kuat pada janji diri aku, aku datang sini nak belajar dan berkawan sebagai bonus yang tak ternilai. Yala, dalam proses pembelajaran kawan dan lawan memang kita akan jumpa although aku sendiri tak suka nak cari lawan.


Walau apa pun yang terjadi, hidup mesti di teruskan. Perjalanan aku masih panjang dan aku mesti laluinya seorang diri tak pun bersama kawan yang sanggup bersama aku untuk terus berjuang.


Lastly, apa yang aku tulis ni hanyalah luahan hati dan perasaan aku ja.Aku tidak tujukan kepada sesiapa, siapa makan cili dia terasa pedas. kalau ada orang terasa aku minta maaf la. So hope enjoy the reading.=))


Gambar selingan.



Gambar ini (bawah) kalau di perhatikan tak ada apa masalah. Cuba perhatikan betul-betul. Anda pasti akan dapat melihat sesuatu yang kelakar.=))


No comments:

Post a Comment